Gästebuch

Über jeden Eintrag im Gästebuch freuen wir uns!


Do, 17. April 2014

Werter Dirigent, werter Vizedirigent, liebe Musikantinnen und Musikanten
Schon bald ist es eine Woche her seit dem Konzert Sternzeichen. Für mich war es interessant hinter die Kulissen schauen zu dürfen. Danke! Eure Stücke sind spannend, faszinierend, imposant, sehr unterhaltsam. Ich bin total begeistert. Es war mir eine Freude, durch das Programm führen zu dürfen.

Mit besten Ostergrüssen. Eure gute Fee Cornelia

Cornelia Isabella


Do, 29. November 2012

Hallo Zäme
Ungloublech die Homepage! I ha richtig chönne i Erinnerige schwelge!
Für die bevorstehende Adventskonzärt wünsch i Euch es guetes Glinge, viu Freud und vili Zuehörer.

Ganz liebi Grüess vor Eliane Rentsch-Kauer

Eliane Rentsch-Kauer


Mo, 13. August 2012

Liebi Rother-Musig
Schön isches gsi, das "Abschiedsfescht" mit öich ändi Juli! Vile härzleche Dank no einisch aune für die wunderschöni Blueme-Schale u für öies zahuryche cho, das het mi ganz fescht gfröit!!!
Mir wärde üs bestimmt nid us de Ouge verlüüre, i wirde öii Musig gärn cho lose! U wär weiss, es würd mi natürli enorm fröie, we s'einte oder s'angere ou einisch zu üs, zum JK Bärgbrünneli Koppigen, würd cho inelose!!! :-)
Ig wünsche öich aune wyterhin viu Fröid bim Musiziere u verblybe mit härzleche Grüess
Susanne

P.s. Simu, die Homepage isch grandios usecho, gratuliere!!!

Susanne Leuenberger


Sa, 28. April 2012

Liebi Rohtermusikantinnen und Rothermusikannten
Härzlechi Gratulation zu euer coolen Hompage u äs grosses Komplimänt für e "Macher" Simu!!!

Liebe Gruess us Sumis
eue Ex-Fähnrich Michu

Michael Jordi


Sa, 28. April 2012

Ab sofort ist das Gästebuch eröffnet.
Die Musikgesellschaft freut sich über euer Feedback!!!

Simon Müller